Халыққа қызмет көрсету орталығы

"ХҚКО" РМК ШҚО бойынша филиалы Жарма аудандық бөлімінің 2016 жылдың 4 тоқсанына арналған Мобильдік ХҚКО-ның сапарға шығу кестесі *.xls 35 Kb
Ашық үкімет *.doc 157 Kb
ҚР ӘМ
Қазақстан Республикасы Әділет министрлігі бойынша
2014 жылдың 3 тоқсанына ШҚО бойынша РМК "ХҚКО" филиалының Көкпекті бөлімі және Жарма бөлімдерінің *.xls, 47.5 KB
"ХҚКО" РМК ШҚО бойынша филиалы Көкпекті және Жарма аудандық бөлімдерінің 2016 жылдың ІІ-тоқсанына арналған Мобильдік ХҚКО-ның сапарға шығу кестесі *. xls 45 KB

 

«Шығыс Қазақстан облысының №2 Халыққа қызмет көрсету орталығы» ММ Жарма филиалы бойынша Төлқұжат

2007 жылдың 7-қыркүйегінен бастап жұмыс істейді

Атауы Бастығы

Телефоны

Мекен-жайы

Электрондық мекен-жайы

Жұмыс істеу уақыты

ШҚО бойынша «ХҚКО» РМК Жарма бөлімі

Табулдинов Дастан Нурланович

8(72347)65-400
8(72347)65-503
8(72347)65-739

ШҚО, Жарма ауданы Қалбатау ауылы Достық көшесі, 98

con_jarma@mail.ru

Сағат 09.00-ден-20.00-ге дейін
Түскі үзіліссіз
Демалыс күні: Жексенбі

ШҚО бойынша «ХҚКО»РМК Жарма бөлімінің Шар қаласындағы секторы

 

8(72345)22-707

ШҚО,Жарма ауданы Шар қаласы Ленин көшесі, 123

 

Сағат 09.00-ден-20.00-ге дейін
Түскі үзіліссіз
Демалыс күні: Жексенбі

  • «Шығыс Қазақстан облысының №2 Халыққа қызмет көрсету орталығы» ММ Жарма филиалы бойынша Төлқұжат
  • «Шығыс Қазақстан облысының №2 Халыққа қызмет көрсету орталығы» ММ Жарма филиалы бойынша Төлқұжат

Бастық – 1
Операциялық зал бастығы – 1,
Жинақтау секторының жетекші инспекторы - 1
Инспектор – 8
Шабарман – 1
Жүргізуші – 1

 

1 және 2-топтағы мүмкіндігі шектеулі жандар «Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясы көрсететін қызметтерді үйде отырып ала алады 2016 ж. 30 маусым Астана қ. *.doc 27 KB
Азаматтарға арналған үкімет жұмыскерлері асырап алушылар мен көп балалы ата-аналарға көшпелі кеңестер өткізді *.doc 1.1 MB
     

 

Шығыс Қазақстан  ХҚКО қызметкерлері Ұлы Отан соғысының ардагерлерін құттықтады

Алғыс сөзінде Ұлы Отан соғысындағы  Жеңісі үшін жәнеде ұзақ ғұмыр тілей отырып ШҚО бойынша Департамент  қызметкерлері Ұлы Отан соғысының ардагерлерін құттықтады. Екі өскемендіктерге  құттықтауларымен жәнеде мерекелік силықтарымен барып қайтты.  

-Біздің,  қашанда өзіміздің қымбатты ардагерлерімізге деген  алғыс сезіміміз шексіз,-деді «Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясы «КЕ АҚ Шығыс Қазақстан облысы  бойынша филиалы-«ХҚКО» Департамент басшысы Азамат Есембулов.-Жалғыз-ақ, қолымыздан келетіні, тек оларға аздаған көңіл ғана сыйлай аламыз. Біз оларды ешқашан жадымыздан шығармайтынымызды білсе екен.

Департамент қызметкерлері ардагерлер үйіне құр алақан бармай, әр үйге бір-бір қап ұн мен қантта ала барды.

-Наил Загидуллинді  мерекесімен бірінші құттықтауымыз емес,-деді ШҚО бойынша «ХҚКО» Департаменті Жарма ауданы бөлім басшысы Дастан Табулдинов.-Бүгінде бізді қарсы алып, біраз сөйлестік. Ол кісі 90 жаста екен, соғыстан кейінде Владивостокта 7 жыл әскерде болыпты. Қазыр қарт адам жалғыз тұрады екен. ХҚКО қызметкерлерінің осы ардагерлерді  құттықтаулары әліде жалғасады.ШҚО бойынша барлығы 41 ардагерді құттықтады.

 

«Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясы өз жұмысын бастады

«Жер кадастры¬ның ғылыми-өндірістік орталығы» РМК, «Жыл¬жымайтын мүлік орталығы» РМК, «Зейнетақы тө¬леу жөніндегі мемлекеттік орталығы» РМҚК және «Халыққа қызмет көрсету орталығы» РМК–лерін қайта құру жолымен құрылған «Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясы 2016 жылғы 11 сәуірден бастап өз қызметін бастады.
Қазақстан Республикасының Инвестициялар және даму министрлігі корпорацияны құру бойынша ішкі құжаттарды жасау, корпорацияның даму жоспарын жасау, инфрақұрылымды оңтайландыру және сараптау сияқты барлық ұйымдастыру жұмыстарын аяқтады. Тиісті уәкілетті органдар корпорация жұмысын регламенттеу мен мемлекеттік қызмет көрсету тәртібіне қатысты 140-тан астам нормативтік-құқықтық актілерді қабылдады.
Мемлекеттік корпорация бірінші кезеңде 522, ал екінші кезеңде 700-ден астам мемлекеттік қызмет көрсетеді. «Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясының басты ерекшелігі, барлық бизнес-үдерістерді автоматтандыру мен оңтайландыру болады. Біріктірілген кәсіпорындарға ХҚКО-лардың қолданысындағы қызмет көрсету мониторингі мен сапасын бағалаудың жаңа құралдарын пайдалану, СМС- хабарлау, кедергісіз қызмет көрсету, кезекті броньдау сервисі тәрізді мемлекеттік қызметтерді көрсетудің бірыңғай стандарттары енгізілген.
Корпорацияның көрсететін қызметтер санының едәуір артуына байланысты, корпорация құрамына кірген барлық кәсіпорындардың 3 600 қызметкеріне оқыту-үйрету жұмыстары жүргізілді. Қызметкерлердің жұмысының нәтижелілігін анықтау үшін тиімділіктің негізгі көрсеткіштері бекітілді (КРІ).
Мемлекеттік корпорация қызметіндегі жаңалықтардың бірі - қызметті көрсетуге өтінімді қабылдау және дайын құжаттарды беруден басқа, қызметкерлер оларды өңдеуді жүзеге асырады. Республикамыздың барлық ХҚКО-ларында енгізілген ақпараттық жүйенің арқасында, қызмет көрсету уақыты мен қажет етілетін құжаттар едәуір қысқарады.
Азаматтардың мемлекеттік қызметтерге қолжетімділігі де әртүрлі араналар арқылы - қалалар мен аудандарда халыққа қызмет көрсету орталықтары арқылы, сонымен қатар өзіне-өзі қызмет көрсету секторларының көмегімен, электрондық және мобильдік үкімет арқылы қаматамасыз етіледі. Сондай-ақ, шалғай елді мекендерде тұратын азаматтарға қолжетімділікті қамтамасыз ету үшін мобильді ХҚКО-лар жұмыс істейтін болады.

ҚР ИДМ БААК
Баспасөз қызметі
Тел.: 74-03-43

ШҚО ХҚҚО тұтынушыларды Әз-Наурыз мерекесімен құттықтады

Шығыс Қазақстанда ХҚКО қызметкерлері өз тұтынушыларын әдемі ұлттық костюмдерімен жәнеде ұлттық тағамдары жайылған стөлдерімен қарсы алды.

Таң ертеңмен барлық бөлімшелерде мерекелік көңіл-күймен- әр қызмет түрімен келген тұтынушыларды жігіттер, күлімдеген қыздар Әз-Наурыз мерекесімен құттықтады.Жан-жақтан көтеріңкі күлімдеген көңіл-күй мен құттықтаулар естіліп жатты.
- Наурыз құтты болсын! Ұлыс оң болсын! Ақ мол болсын! Қайда барса жол болсын! Қызыр ата қолдасын!

Халықтың қайтар ойы болмады. Мерекелік жағдай,жайылған үстел. Көпшілігі дастархан маңайында кідіріп, бауырсақ, тәттілер дәмін татып, бір- бірін құттықтап, шүйіркелесіп жатты.
-Мен бұлай болар деп ойламап едім, осындай құрметпен қарсы алады, деп-күлімдеді Жарма ауданының тұрғыны Кульзада Беркимбаева. –Мен ХҚКО кәдімгі мекен-жай анықтамасын алуға , жұмыстарымды ертерек бітіруге асығып жүр едім, енді қайтқым келмей қалды, таң ертеңмен көңіл-күйімді көтеріп жібердіңдер! Көп рахмет! Сау болыңыздар!

Шығыс Қазақстан ХҚКО 22 бөлімшесі өз тұтынушыларын мерекелік көңіл-күймен, аса бай дастарханымен жәнеде құттықтауларымен қарсы алып жатты.

 

 

Енді «Altel» SIM-карталарындағы ЭЦҚ Шығыс Қазақстан облыстарының тұрғындарына қолжетімді болды

Бүгін 16-наурызда Шығыс Қазақстанда ХҚКО-дан жаңа жоба іске қосылды. Енді біздің аймақтық тұрғындары да SIM-карталарында мобильдік ЭЦҚ-ны қолдана алады, демек «egov.kz» мобильдік қосымшаларының көмегімен түрлі мемлекеттік қызметтерді алу тиімді және жылдам.
Бұл жоба өткен жылдың қыркүйек айында жүзеге асырылған болатын. Ол кезде электронды-цифрлық қолтаңбаны тек Астана мен Алматы қалаларының «Altel» абоненттері ғана SIM-картаға жаздыра алатын. Кейінірек бұндай мүмкіндікке ШҚО, сондай-ақ Павлодар және Қарағанды облыстары ие болды. Ақпан айында бұл жобаға тағы бір ұялы оператор - «Beeline» Алматы мен Астанада қосылды. Енді бұл қызмет ШҚО тұрғындарына да, Ақмола, Қостанай және Оңтүстік Қазақстан тұрғындару үшін де қолжетімді.
- Біз бұл жобаны бүгін ғана іске қостық, SIM-карталарды клиенттер әзірге алып жатқан жоқ, бірақ біз кеше барлығын дайындап қойдық: SIM-карталарды алдық, тестілеуден өткіздік – дейді «ХҚКО» РМК ШҚО бойынша филиалының сервистік жетілдіру маманы Анар Алипова – Бұл шынымен де өте ыңғайлы. Ең бастысы аталған қызметке келісімге отыру өте жылдам. Ол үшін ХҚКО-ға келіп, Connection point арқылы тіркеуден өтіп, бар болғаны 200 теңге тұратын SIM-картаға ие болу керек және келісімге отыру қажет. Барлық шараға шамамен 20 минут уақыт кетеді.
Естеріңізге сала кетсек, SIM-картадағы ЭЦҚ-ны қолдану арқылы азаматтар мекенжай анықтамаларын, жылжымайтын мүліктің бар (жоғы) жайлы анықтамаларды, зенетақы қоры жайлы анықтамаларды және басқа да қызмет түрлерін «egov.kz» мобильді қосымшасы арқылы алуларына болады. Болашақта SIM-картадағы мобильді ЭЦҚ көмегімен қолданушы қажетті қызметтерін "электронды үкімет" веб-порталы арқылы, тіпті батырмалы ұялы телефон арқылы интернетсіз және мобильді қосымшасыз-ақ алуына мүмкіндік туады.
Бүгінде, жобаны іске қосқан сәттен бастап, 602 қызметалушы Халыққа қызмет көрсету орталықтары арқылы SIM-картаға ЭЦҚ жаздырған. Жоспарда - қызметтер ауқымын кеңейту және басқа да ұялы байланыс операторларын жобаға қосу.
ШҚО-да қызметті келесі мекенжай бойынша алуға болады: Өскемен қ. Белинский көшесі 37 а.

 

Мықтыларды белгілеу

Отметили лучших8 наурыз қарсаңында болған республикалық жарыста жеңіске жеткен Шығыс Қазақстан өңірінен ХҚКО-ның бірнеше қызметкерлерін бірден белгіледі.
Басшы А. Балташеваның  қорытындысымен «2015 жылдың ең мықты қызметкері» Ұлан бөлімінің  инспекторы Замира Низамиева, «Тірек және беделді» номинациясында- РМК «ХҚКО» ШҚО бөлім мониторингбасшысы Анна Садвакасова, «ХҚКО болашағы» номинациясында-ХҚКО №2 инспекторы Ақмарал Макеева белгіленді.
-Өте қуанышты,әсіресе, 8 наурыз мерекесінің қарсаңында жұмысымызды елеп-ескеріп жатса деді жинақтаушы сеторының инспекторы Замира Низамиева.
РМК «ХҚКО» филиалының Ұлан аудандық бөлімінде салтанатты мереке екі есеге еселенді. Қасым Қайсенов кентіндегі аудандық Мәдениет үйінде 8 наурыз Халықаралық әйелдер күніне арналған салтанатты жиында Ұлан ауданының тағы бір қызметкері Жанар Кесикбаева аудан әкімімен марапатталды. Қызметкерлер жоғары біліктілік сапасымен жәнеде халықпен жақсы қарым-қатынаста болуы да елеусіз қалмады.

 

Жылдың басынан 10 мыңнан астам әйел ҚР мамандандырылған ХҚКО-ларында жүргізуші куәліктерін алды

Бұл сан жыл басынан жаңа жүргізуші куәліктерін алған жалпы автомобилистер санының 30%-ына жуығын құрайды. Барлығы 36 115 жүргізуші куәлігі, оның ішінде әйелдерге – 10 776 жүргізуші куәлігі берілді.
«ХҚКО» РМК бас директоры Әсемгүл Балташеваның айтуына қарағанда, мамандандырылған ХҚКО-да жүргізуші куәлігін алған автомобиль әуесқойларының саны жыл сайын өсіп келеді. «2014 жылы, мысалы, қаңтар және ақпан айларында мамандандырылған ХҚКО-ларда 15 мыңнан астам қазақстандық жүргізуші куәлігін алды, олардың ішінде 4 мыңы – әйелдер. 2015 жылдың 2 айына – 27 мыңнан астам, олардың ішінде 8 мыңнан астамы – әйелдер. Осы жылы да біз сол сияқты жүргізуші куәліктерін беру бойынша қызметтердің өсу динамикасын көрдік»,- деп айтып өтті ол.
Автокөлік құралдарын тіркеу бойынша алғашқы мамандандырылған халыққа қызмет көрсету орталығы Қарағанды қаласында пайда болғандығын, кейіннен мамандандырылған ХҚКО-лар Алматы, Астана, Ақтау және Тараз қалаларында жұмыс жасай бастағандығын атап өтеміз. Бүгінде Қазақстанда автокөлік иелеріне қызметтер көрсету бойынша 11 мамандандырылған ХҚКО жұмыс істейді.
Бизнес-процесстерді автоматтандырудың және мемлекеттік органдардың деректер қоры мен ақпараттық жүйелерін интеграциялаудың арқасында жүргізуші куәліктерін алу уақыты 2 сағатқа дейін қысқарды. Бұдан басқа, мамандандырылған ХҚКО-лардың аумағында психоневрологиялық, наркологиялық диспансерлер дәрігерлерінің кабинеттерін және медициналық комиссияларды орналастыру клиенттерге барлық ілеспе анықтамаларды бір жерде алуға мүмкіндік берді.
Мамандандырылған ХҚКО-ларда міндеттерді бөлісу қолданылатындығын атап өту керек: ХҚКО қызметкерлері құжаттарды қабылдаумен және дайын құжаттарды берумен айналысады, ал ТЕБ қызметкерлері жүргізуші куәліктері мен көлік құралдарын тіркеу куәліктерін жасау процесіне қатыстырылады.

  • Центр обслуживания населения
  • Центр обслуживания населения

 

 

 

 

 

 

Мұрағат

Мұрағат 2016
Мұрағат 2015
Мұрағат

Парақтар өзгертілді: 10-11-2016