Аймақта азаматтардың өтініштерін қабылдау үшін Шығыс Қазақстан облысының бірыңғай байланыс орталығы жұмыс істейді

Бұл ШҚО тұрғындарына ақпараттық-анықтамалық сипаттағы кеңес беру және мемлекеттік органдардың қызметіне қатысты мәселелерді жедел шешуге көмек көрсету бойынша әлеуметтік жоба.
Байланыс орталығының мамандары мәселенің егжей-тегжейлі қарап, қандай ведомствоға жүгіну қажеттігін түсіндіреді, сауатты түрде жазылған сұрау жасауға және оның қаралуын бақылайды. Орталықтың ерекшелігі – әрбір өтініш бізде бақылауда тұрады және де өтініш берген адам ведомстволарға бармай-ақ өзін толғандырған мәселені шешу мүмкіндігі бар.
Сонымен қатар, азаматтарға байланыс орталығына аймақта қалыптасқан тасқыннан болуы себепті  келтірілген өтемақы мәселелері бойынша байланыс орталығына жүгінуге болады.
800-ден аса азамат осы мүмкіндікті пайдаланып, байланыс орталығының көмегімен  мәселелерін шешуде.
Сіз Байланыс орталығына жүгінуіңізге болады:

  • 1331 жедел желі телефонына (қоңырау осы нөмір бойынша облыстың кез келген елді мекенінен үй телефонынан қабылданады);

  • 1331.kz арнайы сайтында;

  • WhatsАpр ұялы қосымшасы арқылы 8-771-202-20-02 нөмірі бойынша;

  • contact-vko@e-vko.kz электронды поштасы бойынша

  • @contact_centre_vko инстаграмына.

Байланыс орталығы 9.00-дан 18.00 сағатқа дейін жұмыс істейді, 13.00-ден 14.30-ға дейін түскі асқа үзіліс, аптасына бес күн, сенбі, демалыс – демалыс күндері.